[openstandaarden] Vereniging Open Standaarden: ff voorstellen

TeeCee at WOLF-Mechelen.be TeeCee at WOLF-Mechelen.be
Tue Apr 2 08:29:28 CEST 2002

In navolging van onze meeting van gisteren, zal ik mij hier even
voorstellen.

Mijn naam is Chris Truyen (aka dj-tc), ik werk als Project Administrator op
de IT afdeling van de NMBS en ik studeer graduaat Informatica in de TSM-
avondschool te Mechelen. Ik woon in Hofstade (Zemst) en ben sinds 1997
bezig met Open Source Software e.d. Ik ben geboren 13-12-1983.
Ik ben ook actief als webmaster voor enkele bedrijven / organisaties.

Gisteren werd er reeds een Werkgroep Communicatie opgericht met volgende
medewerkers:

Wim Strubbe aka Alien
Tim Coninx aka timme
Jurgen Roels aka wietel