[openstandaarden] Vereniging Open Standaarden: ff voorstellen

Philip Paeps philip at paeps.cx
Tue Apr 2 12:06:38 CEST 2002

On 2002-04-02 08:31:04, TeeCee at WOLF-Mechelen.be <TeeCee at WOLF-Mechelen.be> wrote:
> In navolging van onze meeting van gisteren, zal ik mij hier even
> voorstellen.

Aangenaam - ik zal me bij deze dan ook even voorstellen:

Ik ben Philip Paeps -- alias Digi-God --, momenteel tewerkgesteld bij Media ad
Infinitum/Vitaya als systeem programmeur, webmaster, sysadmin, en
koffiebrouwer/drinker.  Ik gebruik al BSD sinds mijn eerste stapjes in de
computerwereld (kleine 10 jaar geleden) en ben een groot voorstander van
OpenSource.

Tijdens mijn dag-job is het de bedoeling om verschillende compleet
incompatible systemen en pseudo-systemen met elkaar te verzoenen, en dan komen
Open Standaarden handig van pas.  Tijdens mijn 'nacht job' pas ik de Open
Standaarden toe bij het af en toe meewerken aan OpenSource projectjes.

Verder niets aan te geven.

Ging Looksaus tegen 07:30 geen agenda voor een IRL meeting klaarhebben? :-)))

 - Philip

--
Philip Paeps
Systems Programmer