[openstandaarden] Introductietje

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Tue Apr 2 22:10:01 CEST 2002

Hallo,

ik ben dus Dieter Van Uytvanck, geboren in het jaar des Heren 1980.
Momenteel zit ik in mijn laatste jaar als licentiaat informatica aan de
RUG. Wonen doe ik in Lovendegem, een dorp(je) op 12 km van Gent.

Zo'n 4 jaar geleden ben ik via linux voor het eerst met de Open
Source-wereld in contact gekomen. Ik hoop dat ik iets kan doen rond
persberichten en het voorbereiden van dossiers voor de overheid. Wie wil
kan ook op mij rekenen als levende ispell :-)

groeten

Dieter