[openstandaarden] Intro + suggesties...

ZipKid stefan at zipkid.com
Tue Apr 2 22:44:35 CEST 2002

Hallo,

	Mijn naam is Stefan Goethals aka ZipKid (met of zonder [LugWV]).
	Ik ben duis duidelijk lid van de Linux User Group West Vlaanderen.
	Ik ben geboren in 1967 en woon te Brugge.

	Ik werk als System Engineer bij Adept, een firma uit Wevelgem
	(Kortrijk) met focus op services en security.

	Mijn server is ook op mijn werk gehoused en daarop staat nu oa de
	site van lugwv.be. De maillist voor openstandaarden staat daar ook.
	Ik heb een subdomein klaargemaakt 'openstandaarden.lugwv.be' en
	daarop mag een site komen tot jullie een beter onderkomen kunnen
	vinden. DNS draai ik ook dus een domeinnaam hosten is ook geen
	probleem.

	Ik kan voor de openstandaarden organisatie zeker wat praktisch werk
	uitvoeren. Ik probeer zeker naar de IRL vergadering te komen. Voor
	mij liefst vergaderingen Ma -> Do avond.

Cya

Stefan - ZipKid - Goethals