[openstandaarden] Site

Philip Paeps philip at paeps.cx
Wed Apr 3 12:12:41 CEST 2002

On 2002-04-03 11:45:04, Marc Leeman <marc.leeman at advalvas.be> wrote:

> Misschien een idee, maar zouden we de site niet html laten valideren,
> kwestie om het goede voorbeeld ge tonen ;)

Inderdaad een zeer goed idee.  Misschien ook xhtml om het hele goede voorbeeld
te tonen en de recentste standaard onder armen te nemen.  Is wel een beetje
serieus gewoon worden om alle 'formatting' in een style-sheet te kappen maar
het resultaat is ... bevredigend :-)

> Ik ben zelf al begonnen om mijne site een beetje te update in de spirit
> van deze groep (gewoon geen tijd om alles deftig en proper te doen,
> resulteerde dus een een rommelig geheel).

Ik ben al een tijdje bezig met de Vitaya site *volledig* valid te maken (en
toegankelijk) maar om zoiets transparant voor de gebruiker te ondernemen heeft
wat aan.  En dan is er ook het feit dat het er toch een beetje moet uitzien in
Exploder ... *zucht*  Waarom kan *iedereen* geen Opera gebruiken? :-)

 - Philip

--
Philip Paeps
Systems Programmer