[openstandaarden] Vereniging Open Standaarden: ff voorstellen

giskart at gmx.net giskart at gmx.net
Wed Apr 3 16:05:23 CEST 2002

Wou eigenlijk maandag ook meedoen maar ik was vergeten dat het maandag
was...

Ook even voorstellen;

Ik ben Walter Vermeir, geboren in 1977 en gediplomeerde Tuinbouwtechnieker
en Bloemschikker ( mensen geloven dat nooit als ik dat zeg, hoe zou dat komen
....).    Ben al lang bezig met computers, eerst met een commedor 64 dan via
pc-dos naar windows, 0s/2 naar Linux waar ik nu mij nu mee bezig hou. Ben
bezig met een opleiding linux volgens het LPI-programma in avondschool om een
papiertje te hebben en educatief verlof. (en soms nog iets te leren) Heb
gewerkt op de proximus klantendienst, support gegeven voor belgacom voor hun
Turoboline en werk nu op de Vlaamse infolijn. Ik hou mij voornamelijk bezig met
Esperanto, linux en de encyclopedie nl.Wikipedia.com en soms een telefoon
beantwoorden. Ik wil wel helpen voor deze goede zaak maar heb mijn twijfels of ik
er wel de tijd voor heb. Oja, ben normaal actief onder de naam "Giskart".

Groeten,
Walter Vermeir / giskart

http://www.gmx.net