[openstandaarden] Fw: vrt - digitale televisie

Andy Goossens andygoossens at softhome.net
Wed Apr 3 16:02:49 CEST 2002

On Wednesday 3 April 2002 14:49, you wrote:

> Bof, aan de bron alleen al kan je al de kwaliteit van het artikel
> vaststellen.
> De laatste keer dat ik daar iets van gelezen heb, was toen ze een Deiban
> installeerden en zaten te klagen over allerlei zaken, maar waar het
> eigenlijhk op neer kwam dat het slecht was, omdat het geen XP was. Een
> artikel dat redelijk gelijkaardig was aan die in Imediair van een paar
> maand geleden.
>
> Maar als er aan awareness gemwerkt moet worden, dan moeten dergelije
> zaken ook recht gezet worden.
> Is die "decursor" redelijk populair?

Ik lees toch af en toe "decursor", maar ze publiceren niet zoveel nieuws meer
de laatste tijd :-(

Onlangs hebben ze Mandrake getest en er een special over gemaakt. Buiten hier
een daar een klein foutje in hun artikel, bracht het nog redelijk goed de
werkelijkheid weer. Conclusie was: "goed, maar XP is iets
gebruiksvriendelijker". Spijtig genoeg moet ik toegeven dat ze daarin gelijk
hebben.

--
Andy Goossens -- andygoossens at softhome dot net

"Use the Source, Luke..."