[openstandaarden] Fw: vrt - digitale televisie

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Wed Apr 3 21:54:36 CEST 2002

On Wed, 3 Apr 2002, Bram Vandoren wrote:

> Wouter Goderis wrote

> Ik denk niet dan MPEG4 (als ze dat nummer bedoelen) een open standaard
> is. Je moet voor betalen en dat gaat in tegen regel nr 1 'Volledig
> gedocumenteerd, en zonder patenten of andere restricties, bruikbaar door
> iedereen.'.

Die drie regels zijn niet te beschouwen als de onwrikbare bijbel of
Koran :-) In een andere versie heb ik ooit eens toegevoegd ``of tegen
betaling van een faire vergoeding voor reproductie en distributie''.

Herman

--
K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://www.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc>  +32 16 322480