[openstandaarden] mijzelf

dominique devriese fritmebufstek at pandora.be
Wed Apr 3 23:09:29 CEST 2002

trouwens, iedereen heeft zich hier al voorgesteld, dus zal ik dat ook maar is
doen.
Ik ben een student 6e jaar Latijn-Wiskunde uit Rotselaar.  In mijn vrijë tijd
ben ik linux-fan en schrijf ik aan een gpl KDE-programma voor gebruik in de
wiskunde-les, (voorlopig) genaamd Kig (tot ik een betere naam vind, iemand
misschien een idee ?). (Ik schat dat het bij KDE 3.1 in de kde-edu-module
gaat zitten)(Hetzelfde als KGeo nu, maar dan beter :)
Verder val ik nog webmasters lastig met gezaag over open standaarden en
linux-support (net nog uit voorzorg één naar Argenta, want die zijn aan het
werken aan hun internetbankieren, en voorkomen is beter dan genezen, nietwaar
:)
Dat zal het zowat zijn.  Ah ja, ik ga morgen of overmorgen op reis, dus dan
gaat ge een week of zo niets van mij horen.
domi