[openstandaarden] -> [VOS]

-= COBNET =- cobnet at hotmail.com
Wed Apr 3 23:57:49 CEST 2002

Volgend voorstel: het feit dat ieder onderwerp begint met een passende naam
vind ik best wel handig (snelle herkenning, filter,...) ware het niet dat
[openstandaarden]17 tekens telt :(

Zou het daarom niet beter zijn om ieder onderwerp met [VOS] te laten
beginnen, waarbij VOS = Vereniging vr Open Standaarden?

BTW de 'VOS'-naam ben ik toevallig tegengekomen bij gans de discussie over
de VRT-website als voorstel vr een naam vr gans deze groep. 'k Kan wel nt
meer herinneren wie het voorstel gedaan heeft...

grtn
(c)