[openstandaarden] -> [VOS]

-= COBNET =- cobnet at hotmail.com
Thu Apr 4 08:31:28 CEST 2002

> [...]
>Subject: Re: [openstandaarden] -> [VOS]
>Date: 03 Apr 2002 23:20:51 +0200

>naam
>dat

>aanpassen,

>daarvoor de
> >

>Da kan eel simpel gebeuren door één lijntje te veranderen in de config
>file van de list. Ik vraag me wel af of er wel een probleem is?
>Mutt+procmail is blijkbaar geen probleem. De meeste grafische clients
>zullen ook wel geen probleem zijn denkek? Allé, bij mij op een resolutie
>van 1024*768 onder evolution, is die subject lijn mooi te lezen..

De client die ik gebruik om mijn e-mails te lezen is een simpele browser en
daar kan ik dus helaas niet zomaaar de breedte instellen :( Als U zich
afvraagt waarom ik niet gewoon een simpele client installeer, wel tis gewoon
dat ik graag mijn e-mail overal, makkelijk en met dezelfde interface kan
checken (vooral dan thuis, op kot en in de UG PC-klassen...)

Hopelijk heb ik hierbij de steun van vele mensen ;-)