[openstandaarden] -> [VOS] (argumentatie)

-= COBNET =- cobnet at hotmail.com
Thu Apr 4 08:58:03 CEST 2002

>From: ZipKid <stefan at zipkid.com>
>To: openstandaarden at lugwv.be
>Subject: Re: [openstandaarden] -> [VOS]
>Date: Thu, 4 Apr 2002 00:27:11 +0200

>daarvoor de
> >

>No Guru here, just the maillist maintainer...
>Er is geen probleem om die subject aan te passen. Er zijn momemnteel 46
>ingeschrevenen op de maillist dus wens ik minstens 23 private mails te
>ontvangen die dit vragen (geen pro of contra argumenten aub) alvorens ik
>dat kan uitvoeren. Ik laat wel weten wanneer het zover is.
>
>ZipKid

Naar je e-mail adres heb ik een gewone, simpele e-mail verstuurt, zonder
argumentatie.

Hier wil ik echter wel (proberen) mijn standpunt te verdedigen: zelf ben je
lid van [openstandaarden] en verdedig je waarschijnlijk zelf vele van de
standpunten hier ten bede gebracht. Dus wellicht ook het standpunt dat het
web voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk moet zijn, zaken zoals flash,
shockwave,.. belemmeren dus duidelijk het zicht.

Nu kan ik hier niet beweren dat de mailinglist niet gebruik maakt van
niet-standaarden, maar in mijn geval belemmert de lange naam
[openstandaarden] duidelijk het zicht :(
Daarom hoop ik op "medelijden" met mensen die niet zomaar de breedte van de
kolommen kunnen veranderen of die dat misschien wel kunnen maar die met een
klein scherm/resolutie zitten (dit kunnen bv. zelfs 'moderne' laptop
gebruikers zijn met de laatste nieuwe processor).

ZipKid, hopelijk kan ik je hiermee overtuigen, wat wel zou moeten indien je
je eigen standpunten niet wil tegenspreken ;-p

met vriendelijke groeten
Mattias Campe