[openstandaarden] ook ff voorstellen

Henk Schets henks at oma.be
Thu Apr 4 09:28:38 CEST 2002

Wel leuk dat iedereen zich voorstelt !
Enfin, ik ben een nobele onbekende die toch wel al een tijdje de
be.comp.os.linux groep volgt.  Mijn naam is Henk Schets en ik ben
assistent aan het KMI.  Ik ben de man achter de website van Poppunt
(www.poppunt.be) en van de Poppunt-StuBru demopoll (www.demopoll.be).
 Het is via de strubbelingen rond de laatste site dat ik me meer ben
gaan ergeren aan niet-open standaarden.  De streaming op deze laatste is
namelijk via msn en hun fantastische mms:// protocol (dat dus niet open
is).
Ik hoop dan ook hier wat ideeen op te doen om mensen te overtuigen (niet
makkelijk, want er gaat heel wat geld in om).

Groeten,

Henk (aka Mizmo)

BTW, Linux man sinds 1997 (Slackware op floppies).