[openstandaarden] -> [VOS]

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Thu Apr 4 21:33:15 CEST 2002

On Thu, 4 Apr 2002, -= COBNET =- wrote:

[...]
> De client die ik gebruik om mijn e-mails te lezen is een simpele browser en
> daar kan ik dus helaas niet zomaaar de breedte instellen :( Als U zich
> afvraagt waarom ik niet gewoon een simpele client installeer, wel tis gewoon
> dat ik graag mijn e-mail overal, makkelijk en met dezelfde interface kan
> checken (vooral dan thuis, op kot en in de UG PC-klassen...)

Tiens, daarvoor zijn de tekstuele clients nu net perfect geschikt...  :-)
Ik lees per jaar vanop massaal veel verschillende computers in de
wereld mijn email altijd met pine, en dat geeft mij dus overal
dezelfde interface. Mutt idem dito.

> Hopelijk heb ik hierbij de steun van vele mensen ;-)
Ik ga je er niet scheef om aankijken, maar ik begrijp je keuze niet al te
best :-)

Mm, liever niet, dank je...

Herman

--
K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://www.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc>  +32 16 322480