[openstandaarden] -> [VOS]

-= COBNET =- cobnet at hotmail.com
Thu Apr 4 22:01:31 CEST 2002

>From: Herman Bruyninckx <Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be>
>To: openstandaarden at lugwv.be
>Subject: Re: [openstandaarden] -> [VOS]
>Date: Thu, 4 Apr 2002 21:33:15 +0200 (CEST)
>
>On Thu, 4 Apr 2002, -= COBNET =- wrote:
>
>[...]
>en
>gewoon
>
>Tiens, daarvoor zijn de tekstuele clients nu net perfect geschikt...  :-)
>Ik lees per jaar vanop massaal veel verschillende computers in de
>wereld mijn email altijd met pine, en dat geeft mij dus overal
>dezelfde interface. Mutt idem dito.

Okee, mijn fout, 'k ben wat vergeten te vermelden bij mijn argumentatie: "ik
heb graag een grafische user interface". Pine mag best een goed programma
zijn (ik gebruik het zelf zo nu en dan) maar de tijd waar iedereen moest
werken met tekstuele programma's is voorbij, het oog wil ook wat 8-)

>Ik ga je er niet scheef om aankijken, maar ik begrijp je keuze niet al te
>best :-)

Hopelijk versta je het nu beter met de bijkomende argumentatie :D !?

>Mm, liever niet, dank je...

Sorry, maar zoals ik in een vorige post reeds zei ben ik op zoek naar een
betere e-mail account, maar die heb ik nog niet gevonden. Hij moet écht wel
beter zijn, daar ik nt constant van e-mail adres wil veranderen omdat het
weer niet goed lijkt te zijn....