[openstandaarden] -> [VOS] (argumentatie)

JanC openstandaarden at janc.cjb.net
Thu Apr 4 22:21:13 CEST 2002

At 2002-04-04 17:10, you wrote:

>/me sits back and pinches his arm. Is this possible, a windows user,
>interested in open standards? All hope may not be lost!

Ik gebruik dan ook geen OE of IE...  ;-)

Windows weerhoudt me er momenteel niet van om via open standaarden te
communiceren, dus waarom overschakelen naar Linux, waarop momenteel nog
niet alle programma's draaien die ik gebruik (en ook geen volwaardige
alternatieven).

Als jullie serieus genomen willen worden, zouden er misschien best meer
Windows en Mac gebruikers bijkomen, en ook OS/2'ers en andere "exoten".

Trouwens, kent hier iemand blinden/slechtzienden die van een braille-regel
en/of voorlees-software gebruik maken?  Hun ervaringen zouden hier ook
interessant zijn!

--
JanC

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9