[openstandaarden] -> [VOS]

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Fri Apr 5 00:18:45 CEST 2002

On Friday 05 April 2002 12:35 am, you wrote:

> Met die 'helemaal niet' bedoel je daarmee dat ik helemaal geen steun krijg
> van vele mensen? Zou je soms ook wat meer uitleg kunnen geven bij die
> headers en threaded bekijken?

Met alle plezier: http://www.student.kuleuven.ac.be/~m9917684/tmp/threads.png
Bwa je doet maar hoor, maar ik zou het toch tof vinden moest je een (echte)
mailclient gebruiken.

= een screenshot van mijn kmail die een thread in deze mailinglist toont
(merk op dat jouw post elke keer een nieuwe thread aanmaken).

> Telnetten is wel niet echt veilig daar je paswoord als plaintext over het
> netwerk gaat...

Verloopt jouw hotmail over een https-verbinding?

Frank

--
homepage:       www.student.kuleuven.ac.be/~m9917684
jabber (=IM):   yalu at jabber.com
No part of this copyright message may be reproduced, read or seen,
dead or alive or by any means, including but not limited to telepathy
without the benevolence of the author.