[openstandaarden] MSN -> mijn RUG-adres

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Fri Apr 5 11:20:19 CEST 2002

Hoi,

'k heb me dus nu op [openstandaarden]/[VOS] ingeschreven met mijn
RUG-adres. Sorry dat ik dat niet eerder gedaan heb, maar ik hou mijn
RUG-adres liefst voor serieuze dingen en daar blijkt dat
[openstandaarden]([VOS]?) serieus is... ;-)

Hopelijk maak ik nu niet iedere keer een nieuwe thread aan wanneer ik
reply. Sorry voor het ongemak, maar ik wist daar dus niets van...

Nu ik mijn RUG-adres gebruik is het ook makkelijker om een
'professionele' client (zijnde Mozilla) te gebruiken (alhoewel ik ook
voor mijn RUG-adres frequent webmail gebruik). 'k Moet eerlijk zijn dat
ik niet wist dat je ook zo'n inklapstructuur kon hebben als bij
nieuwsgroepen ('k had daar dus niet op doorgedacht). Is dus idd best wel
handig, 'k moet wel ook zeggen dat ik web-forums ook handig vind, zo is
bv. http://www.gentstudent.net in mijn ogen veel makkelijker in
forum-vorm dan in mailinglist vorm (want in de RUG PC-klassen kunnen je
bv. niet zomaar een professionele client installeren).

BTW mijn standpunt over [openstandaarden] -> [VOS] blijft, kort en
bondig. Ik wil hier nu niet opnieuw een ganse discussie starten, wou
gewoon zeggen dat ik mijn standpunt behoud, maar als ik slechts 1 van de
weinige ben die dit standpunt steun, dan leg ik me neer bij de gewone
gang van zaken.

met vriendelijke groeten
Mattias Campe