[openstandaarden] -> [VOS]

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Fri Apr 5 11:40:23 CEST 2002

Marc Leeman wrote:

> Ik heb iets dergelijks staanop:
> http://www.esat.kuleuven.ac.be/~mleeman/simple/publ.html
> kwestie van een vergelijkings punt te hebben: maw, er zijn heel propere
> dingen te doen met LaTeX en pdf.

Is dynamisch geladen zinsopbouw mogelijk met het pdf-formaat? Kun je
daar toevallig een voorbeeld van geven (vraag me af hoe dat dan precies
overkomt).

> huh? Zijn dat van die features die je aandacht weghalen van de echte
> inhoud van de presentatie?
> In dat geval, neen dank U.
> Bovendien is er wel een \stepwise omgeving dacht ik.

> Persoonlijk zie ik niet echt een toekomst met OpenOffice, tenzij ze
> _zwaar_ gaan werken om die code te herstructureren. Ik zie meer toekomst
> in het opnemen van OO features in iets zoals e.g. koffice.
> Wordt er ten andere nog aan OO gewerkt?

Dus u beweert dat u de code al grondig bekeken hebt?
Welke zijn precies de OO-features van koffice (en waarom zijn ze precies
beter dan OpenOffice)?
Tot nu toe heb ik overal gelezen dat StarOffice verder staat dan Koffice
. Bv.: http://www.geocrawler.com/archives/3/309/2001/2/0/5140642/ Ik
denk dat vooral goed werkende import filters voor MS Office documenten
belangrijk zijn voor een overstap...

Mattias Campe