[openstandaarden] Waarom open standaarden - draft tekst voor webpagina - nu met attachment ;-)

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Sat Apr 6 12:45:59 CEST 2002

On Sat, 6 Apr 2002, Philip Paeps wrote:

> Al een zeer goede tekst.  Ik zie 'Open Standaarden' wel altijd graag met
> hoofdletters, ik weet niet of ik daarin alleen ben?

Ik vind dat ook beter.

> bijgezet onder je lijst in verband met het gebruik van 'text' browsers (lynx
> en co).

Ik zou de doelstellingen en de informatie over open standaarden
_strikt_ gescheiden houden van suggesties van met welke software men
met die informatie overweg kan!
Een link naar een `Software' pagina kan wel, natuurlijk. Liefst zelfs.

Herman

--
K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://www.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc>  +32 16 322480