[openstandaarden] emails voor open standaarden

Dieter Van Uytvanck dietvu at village.uunet.be
Sun Apr 7 22:42:43 CEST 2002

On Sun, Apr 07, 2002 at 10:16:46PM +0200, Kris Luyten wrote:

[...]

> Heb rap een voorbeeldje opgesteld van wat ik bedoel op:
> http://lumumba.luc.ac.be/~kris/openstandaarden/emails/
> Zo een verzameling kan handig zijn om goede stukjes tekst van anderen uit te
> halen bijv.
>
> Wat denken jullie?

't Lijkt me geen slecht idee om een soort "standaardbrief" (of -brieven)
op te stellen voor dit doel.

Maar imho is het in eerste instantie beter om 1 goed geargumenteerde
mail/brief te sturen in naam van VOS vzw dan om de webmaster te gaan
bestoken met allerlei verschillende berichten. Lukt het daarmee niet,
dan pas lijkt het me de moeite om tot massamail-acties over te gaan.

En ik betwijfel het of het dan de moeite is om alle individuele reacties
te gaan bijhouden. Dat wordt dan toch 100 x dezelfde klacht en 100
x hetzelfde antwoord. (just my 5 cent ;-)

groeten

Dieter

--
Sent by dieter running Linux 2.4.16 on an i686
10:33pm  up  3:22,  2 users,  load average: 0.03, 0.23, 0.29