[openstandaarden] Lijst met formaten online

Andy Goossens andygoossens at softhome.net
Mon Apr 8 11:31:35 CEST 2002

On Monday 08 April 2002 11:13, wim at alienservices.dyndns.org wrote:

> Ik kende het idd ook nog niet, maar op jpg stonden patenten, wat de
> implementatie ervan bemoeilijkt, zeker onder de vorm van vrije software,
> waar het eigenlijk quasi onmogelijk is om het te implementeren zonder het
> patentrecht te overtreden.

Dat is de eerste keer dat ik hoor dat op jpeg patenten staan die vrije
software kunnen belemmeren. Ik weet wel dat GIFs daaronder vallen, maar ik
heb nog nooit gehoord van een "burn all jpegs" actie...

Zelfs de www.gnu.org site gebruikt jpegs :-)

--
Andy Goossens -- andygoossens at softhome dot net

"Use the Source, Luke..."