[openstandaarden] Testsite online

Philip Paeps philip at paeps.cx
Wed Apr 10 17:29:10 CEST 2002

On 2002-04-10 17:19:05, Sven Vermeulen <sven.vermeulen at rug.ac.be> wrote:

[...]

> Omdat de URI http://www.openstandaarden.be/testsite/index.html gelijk nog
> niet in de DNS-server van W3C zit heb ik ze niet kunnen controleren op "Valid
> HTML". Dat zal ik dus later pas in orde kunnen stellen.

Het is in ieder geval geen standaard anything :-)  Er ontbreekt al om te
beginnen een DOCTYPE declaratie.  Ik gebruik meestal

 <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN"
 	"http://www.w3.org/TR/xhtml1-strict.dtd">

Verder ontbreekt er de taal en de namespace:

En de character encoding, document type enz:

 <head>
 </head>

Alle style definities horen eigenlijk ook in een stylesheet, en niet in de
mark-up.

Zou er misschien CVS toegang kunnen komen op die website zodat we allemaal
changes kunnen committen?  Ik kan me moeilijk voorstellen dat één iemand zich
wil bezig houden met het volledige site-design en onderhoud - da's een
full-time bezigheid :-))

> Your thoughts please...

Bij deze :-)

 - Philip