Fwd: Re: [openstandaarden] Testsite online

Andy Goossens andygoossens at softhome.net
Wed Apr 10 18:10:26 CEST 2002

Crap, softhome.net kent openstandaarden.be nog niet :-(

Subject: Re: [openstandaarden] Testsite online
Date: Wed, 10 Apr 2002 17:52:31 +0200
From: Andy Goossens <andygoossens at softhome.net>
To: openstandaarden at openstandaarden.be

On Wednesday 10 April 2002 17:18, Sven Vermeulen wrote:
> 	http://www.openstandaarden.be/testsite/index.html

"© Copyleft 2001 - www.openstandaarden.be "
Hmmm... tijd om een nieuwe scheurkalender te zoeken :-)

De site ziet er al heel goed uit. Enkelen hebben een dynamische site
voorgesteld via PHP. Ik denk dat het helemaal geen kwaad kan. Ik vind het
altijd lastig om voor 1 stom prulleke aan te passen dat zich over heel de
site verspreid zit, steeds alle pagina's te moeten aanpassen.

Wie weet hebben we in de toekomst nog dynamische pagina's nodig om bepaalde
zaken deftig te kunnen regelen. Bvb voor logins, een lijst met de agenda, ...
De combinatie van statische & dynamische pagina's op een site is ook een
beetje absurd, dan liever helemaal dynamisch.

--
Andy Goossens -- andygoossens at softhome dot net

"Use the Source, Luke..."