[openstandaarden] Testsite online

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Wed Apr 10 20:42:07 CEST 2002

On Wednesday 10 April 2002 05:48 pm, you wrote:

> Linux-kernel werkt nu met bitkeeper waarvan de repository ook online
> beschikbaar is. Pech :)

Amai chance, want da's ni echt te doen voor zo'n groot project als de
linux-kernel. Is cvs zo insecure? Dacht van niet...

--
homepage:       www.student.kuleuven.ac.be/~m9917684
jabber (=IM):   yalu at jabber.com
No part of this copyright message may be reproduced, read or seen,
dead or alive or by any means, including but not limited to telepathy
without the benevolence of the author.