[openstandaarden] Testsite online

Philip Paeps philip at paeps.cx
Thu Apr 11 01:26:48 CEST 2002

On 2002-04-11 01:16:05, Sven Vermeulen <sven.vermeulen at rug.ac.be> wrote:
> On Thu, Apr 11, 2002 at 01:02:27AM +0200, Philip Paeps wrote:

[...]

> Work-in-progress idd. 't Is gewoon dat we een site'ke hebben. Op de komende
> mailinglist kunnen we dan es filosoferen over de correcte layout, het
> al-dan-niet gebruik van PHP Templates, hoe we MySQL-mogelijkheden er
> optimaal in kunnen gebruiken, wat er precies op moet staan, ...

Inderdaad.  Met templates kan je veel toffe dingen uitsteken maar je hebt er
wel even wat werk aan.  Ik vind het echter wel de moeite waard.  Initiëel heb
je er even veel werk aan, maar eens het 'werkt' moet je bijna nooit in de
scripts zijn.  Handig is ook dat je al je content eigenlijk in een database
kunt dumpen wat het managen zeer makkelijk maakt.

Op de dev-list zullen we daar ongetwijfeld uuuuuuuuuuuuuren kunnen over
doorpruttelen :-)))

> 	(now going to bed :)

Nu al?  Ik ben er net uit :-o

[...]

> Taking advice on what the GPL means from Microsoft is like taking
> Stalin's word on the meaning of the US Constitution. ~(Eben Moglen)

Zijn dat fortune-cookies?  Kan je mij die datafiles eventjes doormailen, of
kan ik ze ergens downloaden? :-)

 - Philip

--
Philip Paeps