[openstandaarden] Testsite online

Geert Uytterhoeven Geert.Uytterhoeven at sonycom.com
Thu Apr 11 10:21:12 CEST 2002

On Wed, 10 Apr 2002, Frank Van Damme wrote:

> Amai chance, want da's ni echt te doen voor zo'n groot project als de
> linux-kernel. Is cvs zo insecure? Dacht van niet...

Cvs pserver is niet zo secure. Ze zeggen altijd dat je mensen die je geen echt
account wil geven ook geen cvs pserver access mag geven.

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds

--KAA28856.1018513305/mail.sonytel.be--
ReSent-Date: Thu, 11 Apr 2002 10:32:34 +0200 (MEST)
ReSent-From: Geert Uytterhoeven <geert at sonycom.com>
ReSent-To: openstandaarden at lugwv.be
ReSent-Subject: Re: [openstandaarden] Testsite online
ReSent-Message-ID: <Pine.GSO.4.21.0204111032340.27554 at vervain.sonytel.be>