[openstandaarden] IRL Meeting (was Re: openstandaarden.be)

JanC openstandaarden at janc.cjb.net
Fri Apr 12 02:17:41 CEST 2002

At 2002-04-11 21:43, you wrote:
>Voor mij is maandagavond nog steeds goed.  Ik weet niet of er anderen zullen
>zijn?  Kunnen zij die er zullen zijn misschien even een seintje geven zodat we
>weten hoeveel plaats we moeten laten vrijhouden?

Voor mij is maandag normaal gezien geen probleem.

Ik moet 's avonds wel met de trein terug tot in Brugge geraken...
(Aan de NMBS'ers: er komen toch geen stakingen, hee, maandagavond? ;-)

--
JanC

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9