[openstandaarden] Testsite online

JanC openstandaarden at janc.cjb.net
Fri Apr 12 02:28:32 CEST 2002

At 2002-04-12 01:57, you wrote:
>On Friday 12 April 2002 01:27, Andy Goossens wrote:
>
>* Initiatieven pagina:
>Bij het klikken op de links die zich op deze pagina bevinden, opent er zich
>steeds een nieuw venster. Ben ik nu de enige die dit gedrag lastig vind?
>Misschien een kleine poll hierover organiseren: voor of tegen het openen van
>nieuwe vensters?

Van mij *mag* dat openen in een ander venster, maar dan wel met een aanduiding
daarvan: vb. externe links herkenbaar maken, en het bovenaan vermelden.

>* Algemeen:
>Laten we een oude standaard ook nog gebruiken: het algemeen Nederlands.
>Sommige personen zijn minder op de hoogte wat "subscriben op mailinglists" en
>dergelijke juist wil zeggen. Engelse teksten zoals "We hope to see you
>soon!", zijn ook beter te vermijden. Alles blijft best zo toegankelijk
>mogelijk voor iedereen, ook voor "de toeristen op het net" zoals ik ze noem.
>En over een Engelstalige site zullen we later wel eens praten :-)

Mijn stem heb je hiervoor... correct & duidelijk Nederlands is belangrijk!
Niet alleen voor toevallige surfers, maar ook voor de "officiële" bezoekers.

--
JanC

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9