[openstandaarden] Testsite online

Mattias Campe mattias.campe at rug.ac.be
Fri Apr 12 08:52:45 CEST 2002

Sven Vermeulen wrote:
[...]
> Your thoughts please...
>
> Mvg,
> 	Sven Vermeulen

Ik ga hier niet proberen vitten... euhm ... nee ... wacht, 'k ga het
toch doen ;-):
De site ziet er precies nogal grijs uit hé, 'k ga eens moeten een
student(e) psychologie contacteren om te zien in hoeverre grijs invloed
heeft op het humeur ;-) . Neen, voor mij (ik weet natuurlijk niet hoe
jullie daarover denken) is grijs altijd een teken geweest voor
somberheid, zou groen - kleur van de hoop - misschien niet beter zijn?
Daarvoor niet gans de site in het (donker)groen, maar bv. titelbalken of
zo...? Als ge da niet ziet zitten om dat te veranderen, 'k versta het
zunne, is gewoon zo mijn eerste indruk.

'k Heb hier ergens ook al een post gelezen dat ons e-mail adres daar zo
open en bloot staat op de archieven van de mailinglists. Reclamebriefjes
in mijn brievenbus zijn nog eens handig om mee te nemen naar de WC en
wat in te lezen ;-), maar SPAM, daar moet ik toch niet veel van weten...
Is het bv. mogelijk om ons e-mail adres volledig weg te laten? Als ze
ons bv. echt willen contacteren kunnen ze subscriben op de mailingslist.

Voor de rest: vreende sjieke site: eenvoudig en toch het zien waard, 'k
heb nt liever ;-)!

greetz
.maTTias.