[openstandaarden] IRL Meeting (was Re: openstandaarden.be)

Philip Paeps philip at paeps.cx
Sat Apr 13 12:45:48 CEST 2002

On 2002-04-12 20:50:05, Energon <energon_ at yahoo.com> wrote:

> Ik wil komen. Trein zou volgens nmbs om 18h58 in Brussel Centraal zijn, dus ik
> zal om iets na zeven aanwezig zijn. Als ik er toch niet zou geraken, kan ik dan
> bellen/sms-en naar iemand? Kwestie van niet eindeloos te moeten wachten...

Sure - mijn GSM nummer staat in mijn sig.

Om van het centraal station naar de markt te lopen steek je gewoon de straat
over in de richting van zo'n 'toren' die je net boven de daken ziet uitsteken.
Wel opeletten dat je niet onder een auto landt door in de lucht te kijken :-))

 - Philip

--
Philip Paeps
Systems Programmer