[openstandaarden] bijeenkomst maandag

Philip Paeps philip at paeps.cx
Mon Apr 15 00:39:59 CEST 2002

On 2002-04-14 22:18:05, Wouter Verhelst <wouter at grep.be> wrote:
> On Sun, Apr 14, 2002 at 08:19:20PM +0200, Philip Paeps wrote:

[...]

> Veel werk. Installatie gaat als volgt:
> - Installeer Linux

[...]

> - play
>
> Nogal wat anders dan gewoon installeren. Daarnaast zijn er een aantal
> problemen met The Hurd, omdat het op dit ogenblik nog pre-alpha
> is. Klopt: men werkt er al jaren aan, maar het is nog *lang* niet
> af. Ach ja...

Story of my life, really :-)

Maar precies toch eens de moeite waard om op een regenachtige week mee te
prutsen.  En linux installaties zijn plezant ...  Deze week 30 mogen doen bij
een klant en thuis Debian op ons ma hare PC gezwiert (RedHat beu).

 - Philip

--
Philip Paeps
Systems Programmer