[openstandaarden] Bijeenkomst: waar zien we elkaar

Bram Vandoren bram at bram.be
Mon Apr 15 16:40:14 CEST 2002

Quoting Philip Paeps <philip at paeps.cx>:

> Verder nog een persoonlijke oproep: als er iemand is die na afloop richting
> Leuven moet, zou ik graag met die persoon willen meerijden, De Lijn gaat
> namelijk nogal vroeg slapen en ik zit vandaag zonder auto :-/  De
> vriendelijke
> chauffeur krijgt een pint voor de moeite.  Dank bij voorbaat :-)

Ik laat mijn auto achter in Zaventem en pak de trein tot Brussel city (ik ken men weg niet in Brussel). Er rijden treinen tot 23u30. Als je meegaat met mij breng ik je tot in Leuven (maar je kan evengoed de trein verder nemen).

Als er mensen zijn van Leuven of Zaventem (die me naar door Brussel kunnen leiden - ik heb denk ik wel een kaart) geef ik die graag een lift. Bel me dan wel vlug op 0486 886118

Bram.