[openstandaarden] Bijeenkomst: we zijn thuis :-)

Frank Van Damme frank.vandamme at student.kuleuven.ac.be
Tue Apr 16 16:38:09 CEST 2002

*DISCLAIMER*: dit is niet off-topic aangezien het om de iso-8859-15 charset
gaat dus over een standaard.

On Tuesday 16 April 2002 12:50 am, you wrote:

> Heb ik :-)  Anderen echter blijkbaar nog niet ... vooral bepaalde wintendo
> clients schijnen 'euro-problemen' te hebben.  Kennen -15 niet, en
> beschouwen het als -5 (Baltisch, als ik me niet vergis?).

Ik vermoed dat kmail het dichtst aanleunt tegen een windowsclient dan, gezien
ik die charset ingeschakeld heb en toch geen euroteken zie. ('t is versie
1.3.2 bij kde 2.2.2).

Frank

--
homepage:       www.student.kuleuven.ac.be/~m9917684
jabber (=IM):   yalu at jabber.com
No part of this copyright message may be reproduced, read or seen,
dead or alive or by any means, including but not limited to telepathy
without the benevolence of the author.