[openstandaarden] Bijeenkomst: we zijn thuis :-)

Walter Vermeir giskart at gmx.net
Wed Apr 17 15:47:23 CEST 2002

> Liefste standaardjes -
>
> Na een frisse paar pintjes zijn we terug thuis.  Er was ¤ 19,00 (da's
> *euro*)
> te veel betaald.  Er werd gesuggereerd dat ik dat op een rekening zou
> deponeren voor 'de vereniging'.
>
> Nu - paar vraagjes:
>
>  - welke bank
>  - wat voor rekening
>  - op welke naam

Je kan ook Argenta in overweging nemen. Gratis, goede webbanking, hoge
intrest.
Mocht men Argenta kiezen neem dan de "goldenrekening" (met kaarten en
storten en afhalen + uitreksels) of de "internetrekening" 4% , maar enkel
webbanking, zelf uitreksels afprinten, geen kaarten.

> Ik had Fortis voorgesteld als bank omdat zij de 'beste' online
> mogelijkheden
> bieden (geen client-side Java, geen bullshit), omdat ik al mijn bankzaken
> (redelijk veel) bij hen doe, en omdat mijn boekhouder een Fortis-man is,
> en
> ik denk dat ik hem wel zover zou krijgen om de boekhouding voor onze 'vzw
> in
> wording' pro deo te doen.

Dit is natuurlijk een heel goede reden om fortis te kiezen.
Zoiets is natuurlijk veel belangerijker dan een iets hogere intrest of een
paar honderd frank beheerskosten te moeten betalen.

Walter Vermeir / giskart

http://www.gmx.net