[openstandaarden] Agendapunten volgende meeting

Geert Uytterhoeven geert at linux-m68k.org
Thu Apr 18 21:04:55 CEST 2002

On Thu, 18 Apr 2002, dominique devriese wrote:

> awel, daar ben ik het nu totaal niet mee eens...
> In plaats van elke mens in zijn eigen taal toe te spreken (twee namen, je zou
> de vereniging bijvoorbeeld SOS: Standard Ouverts/Open Standaarden, of zoiets
> kunnen noemen), spreek je ze dan beiden in een vreemde taal toe...

Of omgekeerd en eventueel met dubbele middenletter: OSO of OSSO (`SOS' klinkt
zo raar).

BTW, oso.be en osso.be zijn blijkbaar nog vrij. sos.be en soos.be niet.

Gr{oetje,eeting}s,

						Geert

--
Geert Uytterhoeven -- There's lots of Linux beyond ia32 -- geert at linux-m68k.org

In personal conversations with technical people, I call myself a hacker. But
when I'm talking to journalists I just say "programmer" or something like that.
							    -- Linus Torvalds