[openstandaarden] Agendapunten volgende meeting

Herman Bruyninckx Herman.Bruyninckx at mech.kuleuven.ac.be
Fri Apr 19 08:58:44 CEST 2002

On Thu, 18 Apr 2002, dominique devriese wrote:

> awel, daar ben ik het nu totaal niet mee eens...
> In plaats van elke mens in zijn eigen taal toe te spreken (twee namen, je zou
> de vereniging bijvoorbeeld SOS: Standard Ouverts/Open Standaarden, of zoiets
> kunnen noemen), spreek je ze dan beiden in een vreemde taal toe...

Volledig akkoord. En de naam is ook een schot in de roos, rekening
houdend met de normale interpretatie van het woord SOS.

Herman

PS Kennen jullie ESNET? www.esnet.be. Staan blijkbaar erg open voor
   open dingen (formaten zowel als software).

--
K.U.Leuven, Mechanical Engineering, Robotics Research Group
<http://www.mech.kuleuven.ac.be/~bruyninc>  +32 16 322480