[openstandaarden] Possible Target Located

Andy Goossens andygoossens at softhome.net
Fri Apr 19 14:34:18 CEST 2002

On Friday 19 April 2002 11:59, Energon wrote:
> http://www.fedict.be
>
> Ik denk dat die site in aanmerking komt om ergens bovenaan ons lijstje met
> doelwitten te komen. Check it out. (Check het uit.)

"Check" is zelfs geen correct Nederlands :-)

To the point (Naar het punt)...
Het eerste dat me opviel: frontpage op IIS... dat voorspelt al niet veel goeds

* java in menu... zonder java is er geen site meer om te bezoeken. Waarom zijn
oplichtende menu-keuzes eigenlijk nuttig? Het oplichten kan evengoed gebeuren
met javascript op zo'n manier dat je zonder javascript nog steeds de site kan
bezoeken.
* geen (x)html standaarden gebruikt
* ... (kan iemand aanvullen, de gebrekkige java ondersteuning hier maakt het
zeer moeilijk om nog andere zaken te zoeken)

klein whois'ke op fedict.be:
Agent Technical Contacts:
 Name   Mark DILLEN
 Company   Federale Overheidsdienst Kanselarij en Algemene Diensten
 Address   Wetstraat 16
 B1000 BRUSSEL
 BELGIUM
 Phone   +32 2 501 04 12
 Fax   +32 2 513 48 92
 Email   mark.dillen at premier.fed.be

--
Andy Goossens -- andygoossens at softhome dot net

"Use the Source, Luke..."