[openstandaarden] Tekst ivm nadelen Word-documenten?

Sven Vermeulen sven.vermeulen at rug.ac.be
Tue Apr 23 14:20:19 CEST 2002

Ieps,

Ter aanleiding van een discussie in een stuverbijeenkomst van de faculteit
waar ik in zit had ik een tekstje gemaakt met daarin de nadelen van
Word-documenten. Nu vraag ik me af of een dergelijke tekst past in
openstandaarden.be? Ze is immers duidelijk gemaakt door iemand die
Word-formaten niet graag ziet afkomen waardoor openstandaarden.be zou kunnen
gezien worden als een anti-M$ site.

Ik zal straks (staat op m'n laptop) de tekst eens doorsturen.

Mvg,
	Sven Vermeulen
	aka SwifT

PS freshmeat.net/projects/unrtf is een leuk programma :)

--
 Proposed error-message:
	A file that big?