[openstandaarden] steden en gemeenten = mogelijk doelwit ?

Andy Goossens andygoossens at softhome.net
Thu Apr 25 16:55:19 CEST 2002

On Thursday 25 April 2002 16:37, Gert Everaert wrote:
> Ik ben eens gaan kijken of er op de website van onze gemeente
> (www.boechout.be) gebruik wordt gemaakt van documenten die niet open en

OK, daar moeten dus ook iets aan doen. Maar ik zou eerder in het begin mikken
op de "grote vissen" zoals Leuven, Brussel, Antwerpen, ... Die bereiken al
meer mensen, en nadat zij overgeschakeld zijn op Open Standaarden zal de rest
ook gemakkelijker volgen. Ze zouden kunnen dan gaan dienen als het "goede
voorbeeld".

Natuurlijk is een grote site moeilijker te overtuigen omdat er meer werk moet
verzet worden.

--
Andy Goossens -- andygoossens at softhome dot net

"Use the Source, Luke..."