Re(2): [openstandaarden] Tekst ivm nadelen Word- documenten?

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Thu Apr 25 17:54:00 CEST 2002

Andy Goossens  (25/04/02  15:51):

>Hmm... je moet mensen geen schrik aanjagen ivm virussen :-) Alhoewel het
>tekstje eigenlijk wel klopt.

We gaan een goed argument toch niet verzwijgen omdat het mensen schrik zou
kunnen aanjagen?

>Ik zou het anders zeggen: Met gesloten formaten weet je nooit precies wat er
>eigenlijk verstuurd wordt. Het kan gewoon je data bevatten, maar ook andere
>zaken die niet gewenst zijn zoals je persoonlijke gegevens, vertrouwelijke
>gegevens (bvb private key) of zelfs virussen.
>
>Of iets in die aard...

of de bijwerkingen van de laatste minuut. Zo kan een boekhoudkundig resultaat
op 5 minuten veranderen van een negatief saldo naar een positief. Allemaal te
lezen in .doc van MS. (Herinner mij de link niet meer, maar het is een echt
gebeurd feit.)

>--
>Andy Goossens -- andygoossens at softhome dot net
>
>"Use the Source, Luke..."

  NMBS TELECOM - TE 513
  Hallepoortlaan 40
  B - 1060 Brussel