[openstandaarden] steden en gemeenten = mogel ijk doelwit ?

dominique devriese fritmebufstek at pandora.be
Thu Apr 25 17:25:13 CEST 2002

Op Thursday 25 April 2002 17:48, schreef Stubbe Wim 789070042:
> In plaats van gemeente per gemeente aan te pakken zou het beter zijn een
> globale aanpak hiervoor te gebruiken. Hiervoor zouden we te weten moeten
> komen of er een overkoepelende orgganisatie is die we kunnen aanspreken.
> Misschien de federale of gewestelijke of provinciale overheden.... ? Of een
> of andere vereniging voor gemeenten.
>

> Iemand een idee welk aanspreekpunt een goed begin zou zijn?
De gemeenten zijn alleszins verenigd in een eigen organisatie (niet een hogere
overheid, gewoon een belangenvereniging van gemeentes), daar ben ik zeker
van, jammer genoeg kan ik mij momenteel niet herinneren hoe die vereniging
weer noemde :(
Gelukkig is er google nog: hier is 'em:
Vlaamse Vereninging van Steden en Gemeenten <http://www.vvsg.be/
domi