[openstandaarden] steden en gemeenten = mogelijk doelwit ?

Andy Goossens andygoossens at softhome.net
Fri Apr 26 12:17:41 CEST 2002

On Friday 26 April 2002 10:01, Gert Everaert wrote:
> Het lijkt me dus verkeerd om mensen te bekritiseren ivm welke software ze
> gebruiken. Wel als ze daarmee informatie produceren die onleesbaar is voor
> anderen. Dus die Frontpage .. doe maar .. zo lang ik het resultaat maar kan
> bekijken met mijn browser (en dat is ...)

Oh, ik gaf geen kritiek op jezelf hoor. Natuurlijk zou je liever voor een
programma kiezen dat de standaarden wel respecteert. Zo zie je maar hoeveel
werk er nog eigenlijk is om iedereen (zowel mensen als bedrijven) te
overtuigen om alles volgens "het boekje" te doen.

Ik heb er geen probleem mee dat je zelf Outlook gebruikt om dat nu eenmaal van
M$ is. Maar om mij terug achter Outlook te zetten, dan moeten ze eerst nogal
werk verrichten. :-) Die "Re: Re:" is lastig, verkeerd qouten is ook enorm
lastig, virussen zijn nog erger, ...

En soms kunnen de bazen ook nog lastig doen :-)

--
Andy Goossens -- andygoossens at softhome dot net

"Use the Source, Luke..."