[openstandaarden] Kandidatuur OS

Philip Paeps philip at paeps.cx
Tue Apr 30 11:45:53 CEST 2002

Liefste Standaardjes -

Bij deze ook mijn 'formele' kandidatuur voor een rol in Energon zijn
rollenpatroon.

Mijn voorkeur gaat uit naar de taak van Penningmeester, (3) in de matrix.  Ik
ben zeer logisch en geördend als het op papier en geld aankomt, en ik heb geen
schrik van paperpushing.  Verder heb ik ook al wat ervaring met het financiële
aspect van verenigingen.

Een tweede keuze is de rol van Ondervoorzitter, (2).  Ik kan me altijd op
'short notice' vrijmaken, hetgeen voor in deze taak redelijk handig van pas
komt.  Ik ken geen enkele voorzitter die weken op voorhand weet dat hij op de
dag van een vergadering dood(ziek) zal zijn :-)  Ik kan ook goed overweg met
dingen een duwtje in de rug te geven.

Mijn derde keuze gaat naar 'activiteiten', puntje (11), als ik het goed heb.
Ik organiseer graag dingen, en neem graag initiatief.  Ik heb al redelijk wat
ervaring met het op poten zetten van relatief grote evenementen en
bijeenkomsten.

Vote for me :-)

 - Philip

--