[openstandaarden] Kandidatuur OS

Sven Vermeulen sven.vermeulen at rug.ac.be
Tue Apr 30 20:35:45 CEST 2002

Mijn "Top 3" van kandidatuurstelling is als volgt:

	1. (9) - "Onderwijs"
	2. (4) - "Secretaris"
	3. (16) - "Standaarden :: Website"

Als student ben ik uiteraard ten zeerste begaan met de kwaliteit van het
onderwijs in België. Als doorgewinterde specificatiefreak (ik heb graag alles
gedocumenteerd - wat niet wil zeggen dat ik alle RFC's vanbuiten ken :) wil
ik dan ook graag beide combineren. Ik ben student kandidatuur burgerlijk
ingenieur aan de RUG (2e jaar) en ben actief in het RUG-beleid (momenteel
enkel facultair). Dankzij de studentenvertegenwoordiging weet ik trouwens
eenvoudig via welke kanalen ik bepaalde zaken aan het ministerie voor
onderwijs moet richten. Uiteraard zie ik deze functie niet enkel als
universitair gericht, maar ook hoge scholen (ervaring associatie RUG) en
secundair onderwijs (ervaring administratie KA Brugge) staan op het lijstje.

Verder had ik graag mijn aanvraag voor de functie "Secretaris" bijgelicht.
Ik ben al een tijdje actief als secretaris. In het secundair onderwijs was ik
de secretaris van de studentenraad. In de universiteit ben ik momenteel de
secretaris van de "Didactische Cel". Ik ben ook regelmatig (i.e. nu al
gedurende meer dan een jaar) invallend secretaris voor de computerclub waar
ik in zit en heb ook de functie secretaris van de LugWV op mijn schouders
liggen. Ervaring is er dus wel. Het staat echter op 2e plaats omdat men zei
dat studenten niet voor deze positie mogen meedingen. Indien dat wel zo was
zou het op de eerste plaats staan.

Mvg,
	Sven Vermeulen
	aka SwifT[LugWV]