[openstandaarden] Tekst over Online Bankieren met Open Standaarden

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Thu Aug 1 14:49:47 CEST 2002

At 2002-08-01 01:06, you wrote:
>kheb hier een uur of twee zitten schrijven aan de tekst die ik hier
>beloofd heb over $subject, en hier is dan mijn voorlopige kladversie.
>Op-/aan-/...-merkingen zijn vanzelfsprekend meer dan welkom.  ( en dan
>nog liefst in de vorm van een patch ;)

Eh, sorry geen patch, wel een paar opmerkingen...

>En dan
>zwijgen we nog over de toepassingen die afhankelijk zijn van de niet
>gestandaardiseerde uitbreidingen aan java van een bepaalde
>software-gigant <kuch>Microsoft</kuch>.

Deze tekst is ook voor niet-programmeurs bedoeld, verrmoed ik, dus
best geen pseudo-HTML tags gebruiken (zet die naam gewoon tussen haakjes
of zo).

>Vragen over
>open standaarden zijn altijd welkom op de mailing lijst
>openstandaarden at openstandaarden.be.

Ik denk dat er best ook een ander e-mail adres komt hiervoor, zodat
een manager bijvoorbeeld niet al onze discussies moet gaan volgen
om z'n antwoord niet te missen.  Het lijkt me beter als hij/zij kan
mailen naar pakweg info at openstandaarden.be en dat we dan, eventueel
na discussie, een antwoord terugmailen.

>http://www.ofx.net/.

Misschien kunnen die pipo's wel eerst hun webserver deftig leren
configureren...?

[cURL -x proxy.telenet.be:8080 -D - http://www.ofx.net/]
HTTP/1.1 200 OK
Age: 150