Re(2): [openstandaarden] Tekst over Online Banki eren met Open Standaarden

Stubbe Wim 789070042 wim.stubbe at b-rail.be
Thu Aug 1 16:11:00 CEST 2002

Jan Claeys  (1/08/02  13:49):

>Ik denk dat er best ook een ander e-mail adres komt hiervoor, zodat
>een manager bijvoorbeeld niet al onze discussies moet gaan volgen
>om z'n antwoord niet te missen.  Het lijkt me beter als hij/zij kan
>mailen naar pakweg info at openstandaarden.be en dat we dan, eventueel
>na discussie, een antwoord terugmailen.

Die persoon moet niet op de mailinglist inschrijven om er iets naar toe te
kunnen sturen, ... juist?. Ik veronderstel dat een vraag die op de mailinglist
toekomt, gezamenlijk besproken wordt. En dat er uiteindelijk iemand een mail
terugstuurt naar die persoon. Het is wel beter dat steeds dezelfde persoon een
reactie terugstuurt.

Een apart mailadres is natuurlijk ook altijd mogelijk. En misschien is het idd
beter om de twee zaken gescheiden te houden.

mvg

Wim Stubbe