[openstandaarden] schrijfsuggesties openstandaarden.be (was: tekst online bankieren)

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Sat Aug 3 16:03:09 CEST 2002

At 2002-08-03 14:38, you wrote:
>Vinden jullie het de moeite waard om een pagina met schrijfsuggesties voor
>OpenStandaarden aan te leggen? Het is maar een woord en ik begin eraan...

Dat is zeker de moeite waard (en duidelijk ook *nodig* ;-)

Nog een zaak die Herman vermeldde: geen specifieke namen vermelden in de
tekst zelf...
- dit kan immers lijken op favoritisme voor 1 implementatie
- een lijst met bekende software (+ bespreking ervan?) kan wel elder op de site

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9