[openstandaarden] OS/2 NR.1

Jan Claeys openstandaarden at janc.cjb.net
Tue Aug 6 19:42:46 CEST 2002

At 2002-08-06 17:13, you wrote:

> <http://msdn.microsoft.com/downloads/sample.asp?url=/MSDN-FILES/027/001/758/msdncompositedoc.xml>

>Dus: rtf is geen open standaard...

Deze versie v/d specificatie is mogelijk ook in een ander formaat
beschikbaar, maar ik vind die alleszins niet zo direct.

v1.6 staat gewoon in HTML op MSDN en die is zeker nog bruikbaar.
<http://msdn.microsoft.com/library/en-us/dnrtfspec/html/rtfspec.asp>
(De versie 1.7 hierboven bevat al uitbreidingen die pas in de
volgende versie van MS Word ondersteund zullen worden...)

RTF v1.5 (de meest ondersteunde, dacht ik) staat o.a. hier:
<http://www.biblioscape.com/rtf15_spec.htm>
(en op andere plaatsen op het internet)

PS: de PDF specificatie is enkel als een PDF verkrijgbaar, dat lijkt me
ook een leuk kip-en-ei probleem...  ;-)

--
Jan Claeys

"Be strict when sending and tolerant when receiving."
RFC 1958 - Architectural Principles of the Internet - section 3.9