[openstandaarden] Intro-tekst www.openstandaarden.be: ook goede voorbeelden tonen?

Mark Van den Borre mark at markvdb.be
Wed Aug 7 10:15:30 CEST 2002

> Zo'n aangepast citaatje zou bijvoorbeeld kunnen zijn:
>
> "Met mijn nokia GSM, kan ik zonder problemen bellen naar iemand die een
> GSM van philips, Ericson, sony of welk ander merk dan ook gebruikt. Hoe
> komt het dan dat ik met MSN Messenger niet kan chatten met mijn vrienden
> die ICQ, Yahoo Messenger of Jabber gebruiken?"

Wat denk je van (bestaand citaatje bijgewerkt):

"Ik gebruik vaak ICQ en MSN. Zo vervelend dat je die twee programma's tegelijkertijd moet laten openstaan. En dan af en toe nog die Yahoo Messenger ook nog, voor mijn neef in Amerika. Ja, je kan natuurlijk Trillian gebruiken. Maar als MSN Messenger en Yahoo Messenger nu een beetje zouden samenwerken... Ik kan toch ook van Proximus naar Base bellen?"

Mark

Mark Van den Borre
Noormannenstraat 113
3000 Leuven